- Contul meu (autentificare/înregistrare)
-
Business
Business links RO
- Înapoi
- Business
- Soluţii pentru companii
-
Imprimante Business
- Înapoi
- Imprimante Business
- Soluții de imprimare business
- Tehnologie Heat-Free
- Imprimante desktop
- Imprimante pentru grupuri de lucru medii
- Imprimante pentru departamente mari
- Sistem de Pungi de Cerneală Înlocuibile
- Imprimante de format mare
- Imprimante pentru etichete
- Imprimantă color pentru etichete
- Imprimante matriciale
-
Proiectoare business
- Înapoi
- Proiectoare business
- Soluții de afișare Epson
- Proiectoare mobile
- Proiectoare ultramobile
- Proiectoare pentru distanţe scurte
- Proiectoare pentru distanţe ultrascurte
- Proiectoare instalabile
- Soluții de afișare
- Soluții de lucru hibride de la Epson
- Proiectoare pentru mediul educaţional
- TCO Certified
- Software pentru proiectoare Epson
- Scanere business
- ProGraphics
- Soluții pentru retail
- Utilizare industrială
- Roboți
- Aplicaţii şi servicii pentru afaceri
- Instrumente pentru afaceri
-
Acasă
Home links RO
-
Produse
Products links RO
- Cerneală
-
Despre
About links RO
- Asistenţă
- Promoţii
- Pagina de pornire
- Retururi
Retururi
În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna comanda în termen de 30 de zile calendaristice de la livrare.
Pentru a începe procesul de retur, selectați una dintre opțiunile de mai jos.
Am cont
Am comandat online folosind contul meu de acces în magazinul Epson.
Înregistrarea unui returAm comandat fără înregistrare
Nu mi-am creat cont atunci când am comandat online.
Înregistrarea unui returRetururi pas cu pas
1. Găsiți-vă comanda
Dacă ați achiziționat folosind un cont online, vă puteți vizualiza comenzile în contul dvs.
În cazul în care ați achiziționat în calitate de vizitator și nu aveți un cont, puteți retrage comanda și puteți programa un retur pe pagina noastră de returui pentru comenzi fără înregistrare.
2. Selectați articolul(articolele) pe care doriți să îl(le) returnați
Puteți alege să returnați întreaga comandă sau doar anumite articole.
3. Verificați-vă e-mailul pentru confirmare
După ce solicitați un retur, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu o etichetă de retur UPS sub forma unui atașament PDF.
4. Imprimați eticheta și pregătiți coletul
Vă rugăm să imprimați eticheta de retur UPS, să includeți în colet articolele pe care doriți să le returnați și să lipiți eticheta de retur pe exteriorul pachetului.
Dacă nu aveți opțiunea de a le imprima și doriți să vă trimitem documentele prin poștă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa B2C_Support@epson.eu .
5. Planificați o colectare de către UPS
Vă rugăm să predați coletul la cel mai apropiat Punct de acces UPS care poate fi găsit aici: https://www.ups.com/dropoff/?loc=ro_RO
Alternativ, stabiliți o dată de preluare personală pe https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=ro_RO
6. Returnați bunurile în decurs de 14 zile de la primirea documentelor de retur.
Întrebări frecvente
-
Imediat ce produsele ajung în depozit, bunurile dvs. sunt verificate și se va emite o notă de credit. Această notă de credit vă va fi trimisă prin e-mail și va fi rambursată prin metoda de plată utilizată inițial.
-
De obicei, vă puteți aștepta la rambursarea creditului în termen de o săptămână de la emiterea notei de credit.
-
Nu, compania Epson va acoperi taxa de retur.
-
Dacă doriți să returnați o garanție extinsă CoverPlus, nu puteți utiliza procesul nostru de retur în magazinul Epson. Vă rugăm să ne contactați pe adresa B2C_Support@epson.eu pentru a programa returul.
-
Nu, după 30 de zile nu putem accepta niciun retur.