Play
O călătorie de 80 de ani

Epson a fost creată din măreția naturii de-a lungul țărmurilor Lacului Suwa.

Conexiunea noastră cu acest ecosistem este cea care determină succesul afacerii.
Tehnologiile care impulsionează dezvoltarea de noi produse inovatoare trebuie să contribuie la un mediu prosper.
Tehnologiile Epson unice, eficiente, compacte și de precizie întruchipează această filozofie. Fac parte din ADN-ul nostru.
Istoricul nostru plin de creativitate și provocări a început cu asamblarea de componente pentru ceasuri, ceea ce a condus la dezvoltarea tehnologiilor responsabile pentru multe produse care au reprezentat premiere mondiale.

De la imprimante și proiectoare la roboți și dispozitive portabile, tehnologiile noastre îmbunătățesc viața la nivel mondial.
În 2022, compania Epson își sărbătorește cea de-a 80-a aniversare. Promitem să continuăm să deservim societatea și planeta, creând un viitor sustenabil care să îmbogățească viețile oamenilor de pretutindeni.

Yasunori Ogawa

Președintele Seiko Epson Corporation

Mesaj

Seiko Epson Corporation își sărbătorește cea de-a 80-a aniversare în 2022. Dorim să ne exprimăm recunoștința sinceră față de numeroșii noștri clienți și stakeholderi pentru sprijinul acordat.

Având sediul lângă malul Lacului Suwa, Epson și-a început călătoria ca producător de piese pentru ceasuri. Fondatorul companiei s-a angajat să nu polueze niciodată Lacul Suwa și continuăm să-i onorăm angajamentul și în prezent.

Noi, cei de la Epson, ne-am exercitat întotdeauna creativitatea și am făcut o provocare din a oferi produse și servicii care depășesc așteptările clienților noștri din întreaga lume, bazându-ne pe tehnologiile eficiente, compacte și de precizie pe care le-am dezvoltat și perfecționat încă de la înființarea companiei în 1942.

În martie 2021, ne-am reînnoit viziunea corporativă Epson 25, iar acum operăm în conformitate cu viziunea Epson 25 Renewed, care definește „realizarea sustenabilității și îmbogățirea comunităților” drept obiectivul nostru ambițios. În trecut, am încercat să folosim tehnologiile noastre robuste pentru a crea produse inovatoare. În continuare, vom încerca să ne folosim tehnologiile și pentru a rezolva probleme societale, concentrându-ne, în special, pe depășirea provocărilor globale privind mediul înconjurător.

Consider că scopul nostru ca și companie este să ne aducem contribuția față de societate și să asigurăm fericirea angajaților noștri. Cred, totodată, că aceste două obiective sunt inseparabile. A avea grijă de angajații noștri și a ne aduce contribuția față de societate vor genera încredere și mândrie pe plan intern, fapt care ne va consolida pe mai departe contribuția față de societate.

Vom continua să colaborăm cu numeroșii noștri stakeholderi pentru a rezolva probleme societale, a atinge sustenabilitatea și a îmbunătăți calitatea vieții în întreaga lume.

Capitolul 1

"Suwa, locul unde a început totul. Lecții de la natură."

Fiecare are un oraș natal.
Avem și noi unul.
Suwa, o localitate din inima Japoniei.
Povestea noastră a început într-un vechi depozit de miso
pornind de la viziunea lui Hisao Yamazaki și a celor nouă angajați ai săi.
Am crescut aici, înconjurați de Lacul Suwa
și de înălțimile Munților Yatsugatake.
Și în prezent ne inspiră acest ținut.

Suwa ne-a învățat multe.
Un mod de a trăi în armonie cu natura,
pe care l-am transmis din generație în generație.
Locuitorii au trăit și au prosperat
în acest mediu aspru
observând fisurile crestei de presiune Omiwatari
pe suprafața înghețată a Lacului Suwa.
Aici, frigul iernii cuprinde totul,
o asprime pe care strămoșii noștri au înțeles-o.
Dar, în loc să plece, au locuit aici,
celebrând Pământul, Natura și Suwa
și trăind în armonie cu lacul și cu munții.

Acest mod de viață era unul natural în acele vremuri și este unul natural și pentru noi astăzi.
Acesta este spiritul măiestriei noastre și inspirația pentru calitatea noastră.

Articol

Începutul: Malurile Lacului Suwa, Prefectura Nagano.
Produse realizate în armonie cu Natura

În urmă cu opt decenii, Epson și-a început călătoria, asamblând componente de ceas.

Prefectura Nagano din Japonia se mândrește cu o floră luxuriantă, cu vârfurile maiestuoase ale Alpilor japonezi și cu diverse animale sălbatice. Aici, Daiwa Kogyo - precursorul Epson - și-a lansat afacerea pe 18 mai 1942, de pe malul celui mai mare lac din Nagano, Lacul Suwa.

Locuitorii zonei venerau de mult împrejurimile naturale ale lacului, trăind în sate și în munți cu recunoștință pentru bogățiile oferite de pământ. Lacul Suwa încorporează frumusețea și asprimea naturii, precum și sacralitatea mediului înconjurător. Un mediu care susține de mult timp locuitorii din Suwa. Cu peste 2.000 de ani în urmă, în perioada Jomon, locuitorii au pescuit în apele din Suwa și au scos gheața din carieră pentru a o transporta peste lac. Timp de mulți ani, Lacul Suwa a fost esențial pentru supraviețuirea zilnică.

Iernile reci și aspre au împiedicat practicarea agriculturii, motiv pentru care locuitorii din Suwa s-au bazat pe vânătoare și pe hrana din munți pentru supraviețuire, învățând să trăiască în armonie cu pământul. O relație apropiată care se păstrează și astăzi. Locuitorii din Suwa au fost pionieri care au respectat mediul înconjurător.

Astăzi, Epson are aproximativ 77.000 de angajați în întreaga lume, iar vânzările globale corporative depășesc un trilion de yeni. Cu toate acestea, compania a pornit în călătoria sa dintr-un vechi depozit de miso transformat, asamblând piese de ceas.

Apa curată și aerul proaspăt au creat mediul perfect pentru a produce instrumente de precizie.

Dar regiunea nu a fost niciodată una bogată, iar Hisao Yamazaki, fondatorul companiei, a văzut potențial în locul în care industria mătăsii brute înflorise cândva. El și-a imaginat o nouă industrie care va restabili vitalitatea în regiune și în viețile localnicilor. Yamazaki s-a întors în Suwa pentru a prelua afacerea de familie.

Împreună cu Primarul din Suwa și alți lideri de afaceri proeminenți, Yamazaki l‑a abordat pe Shoji Hattori, directorul general al Daini Seikosha (acum Seiko Instruments) cu perspectiva de a dezvolta mai multe instrumente de precizie.

Grupul credea că în Suwa clima era precum cea a Elveției, cu umiditate scăzută de vară, motiv pentru care putea fi un mediu perfect pentru o industrie de precizie. Ei credeau că Suwa putea fi Elveția din Est și au început operațiunile de asamblare de ceasuri. Compania avea numai nouă angajați.

Viziunea lui Hisao Yamazaki este la fel de actuală şi astăzi.

Pasiunea lui Yamazaki pentru înființarea unei industrii japoneze de ceasuri l-a determinat să colecteze piese la sfârșitul anilor ’40. Atunci când nu avea anumite piese, le producea el însuși. Până pe 21 ianuarie 1946 a avut piesele necesare pentru a asambla patru ceasuri, care au fost finalizate a doua zi după o noapte de asamblare.

Doar două dintre cele patru ceasuri au funcționat, însă acest lucru a deschis drumul cu un etos de experimentare care încă este valabil astăzi la Epson.

Yamazaki a dat dovadă de o hotărâre puternică proclamând: „Îmi voi pune inima și sufletul în asta. Trebuie să ne unim cu toții pentru a ne asigura că această afacere prinde rădăcini aici.”

Această întâmpinare emoționantă inspiră compania Epson și astăzi. Mai târziu, Shoji Hattori, care de atunci a devenit președinte al companiei, l-a descris pe Yamazaki drept un om caracterizat de integritate și efort. Atitudinea lui Yamazaki încă are un impact asupra culturii companiei Epson.

Capitolul 2

În cadrul Seiko Epson, ne-am angajat să contribuim la protecția mediului înconjurător pe parcursul proceselor noastre de fabricație.
Este promisiunea pe care i-am făcut-o lui Suwa.

Am început de pe un teren înconjurat de măreția naturii, cu un lac care se întindea în fața noastră. Toți cei care cunoșteau acest loc au înțeles cu adevărat cât de important este să protejăm mediului înconjurător. Fondatorul companiei, Hisao Yamazaki, s-a angajat să nu polueze niciodată lacul Suwa, ci să îi păstreze frumusețea. Natura, în pofida măreției sale, este delicată și vulnerabilă și, indiferent de măiestria cu care creăm, valoarea noastră se diminuează dacă distrugem natura.

Ne-am născut în armonie cu comunitatea în care activăm și cu natura. Lacul Suwa s-a format cu milioane de ani în urmă în urma activității tectonice. Desigur, Suwa are trecutul și prezentul său. Yamazaki a făcut promisiunea referitoare la lacul Suwa în schimbul capacității de a produce în zonă. Drept rezultat, viziunea sa a supraviețuit generații la rând și a stat la baza valorilor noastre. Fără natură, existența companiei noastre nu ar fi posibilă.

Când ne uităm în jur, vedem copaci maiestuoși îndreptați spre cer. Dacă ascultăm cu atenție, putem simți viața vibrând peste tot în jurul nostru. Chiar și astăzi, lacul Suwa este spectaculos. Bogăția naturii la locul potrivit și la momentul potrivit. Măiestria noastră a ajuns în fiecare colț al lumii și continuăm să creăm concomitent cu încercarea de soluționare a celor mai dificile probleme globale.

Producem în armonie cu natura.

Din momentul înființării, misiunea noastră a fost să contribuim la protejarea mediului înconjurător, derulând procese de fabricație în armonie cu natura.

„Nu trebuie să poluăm niciodată lacul Suwa.” Acestea sunt cuvintele fondatorului nostru, Hisao Yamazaki. Pentru a ne dezvolta afacerea pe aceste țărmuri integrate în natură, am dezvoltat o relație armonioasă cu comunitatea locală și am lucrat pentru a proteja mediul înconjurător – aceasta a fost misiunea noastră încă de la început.

Curățăm apele noastre uzate pentru a conserva lacul Suwa, iar în anii '70 am stabilit standarde interne de mediu voluntare, care au fost mai stricte decât limitele legale și de reglementare pentru prevenirea poluării.

În calitate de producător, crearea și livrarea de produse noi afectează adesea negativ mediul înconjurător. Cu toate acestea, echilibrarea conservării mediului înconjurător cu operațiunile de afaceri a fost întotdeauna punctul central al activității Seiko Epson. Este o cultură transmisă din generație în generație, care a rămas neschimbată pe măsură ce afacerea noastră globală s-a dezvoltat și s-a extins.

Tehnologia și informațiile au o valoare mică fără umanitate și creativitate.

În anii '80, pe măsură ce conștientizarea riscurilor pentru stratul de ozon a devenit o problemă, Seiko Epson a devenit prima companie din lume care s-a angajat să nu mai utilizeze CFC. Tsuneya Nakamura, fost CEO, a declarat: „Nu putem folosi ceva despre care știm că dăunează mediului înconjurător. Tehnologia și informațiile nu au nicio valoare în sine, ci devin utile și valoroase doar prin umanitate și creativitate în mâinile oamenilor care le folosesc.” În 1992, compania a obținut eliminarea completă în Japonia a CFC-urilor specificate, iar în anul următor am obținut acest rezultat la nivel mondial.

Nakamura a declarat: „În absența unei alternative eficiente, activitățile noastre fără CFC au continuat fără perspective clare de succes și au pus sub semnul întrebării ceea ce era posibil. Am primit Premiul pentru Protecția Ozonului Stratosferic din partea Agenției pentru Protecția Mediului din S.U.A., pe care l-am acceptat în Washington în numele tuturor angajaților noștri. A fost o experiență memorabilă.”

La optzeci de ani de la înființare, credințele și valorile noastre rămân neclintite. În 2016, am lansat PaperLab A-8000, un sistem de fabricare a hârtiei pentru birou care distruge documentele confidențiale din hârtie și reciclează hârtia printr-un proces uscat, conservând astfel o resursă prețioasă, apa.

Am inclus sustenabilitatea în declarația noastră privind viziunea pe termen lung. Viziunea noastră privind mediul înconjurător pentru 2050 afirmă că vom deveni negativi din punct de vedere al emisiilor de carbon și fără resurse subterane – un obiectiv important pe care intenționăm să-l atingem.

Ce probleme sociale putem rezolva cu ajutorul tehnologiei noastre?

Fiind o companie mică, înființată într-o zonă bogată din punct de vedere al naturii, care s-a dezvoltat prin coexistența cu comunitatea sa locală, continuăm să depunem eforturi pentru soluționarea problemelor sociale ale prezentului.
Ideile care au ghidat compania noastră încă de la începuturi rămân constante în cadrul filozofiei noastre actuale de management, exprimată prin următoarea afirmație: „Pământul este prietenul nostru”.

Capitolul 3

Am dat ora exactă în lume.

În 1959 a început cel mai important proiect al nostru. Proiectul 59A a redefinit orologeria, de la ceasurile mecanice la noile tehnologii. Obiectivul: crearea următoarei generații de ceasuri extrem de precise pentru a schimba competițiile sportive. Acest lucru a dat naștere primului ceas cu cuarț din lume și, de asemenea, tehnologiilor noastre compacte, eficiente și de precizie. O mentalitate pe care o avem și astăzi.

Totul a început cu un vis, acela de a schimba lumea. Am participat la competiția internațională de ceasuri organizată în Elveția, centrul producției de ceasuri mecanice. Prima încercare a noastră cu divizia de ceasuri de mână a fost un eșec, dar asta ne-a ambiționat să continuăm. Mai târziu, datorită efortului neobosit al angajaților, am obținut ceasuri mai precise și am obținut unele dintre cele mai importante premii din lume.

Însă pentru noi nu este vorba despre premii. Ne dorim să oferim ora exactă oamenilor din întreaga lume. Așadar, am pus la dispoziția lumii tehnologia noastră cu cuarț, rodul căutării noastre de tehnologii compacte, eficiente și de precizie. În prezent, această tehnologie brevetată acoperă tot globul și oferă tuturor o oră mai exactă. Credem că timpul nu aparține nimănui; cu toții avem dreptul la acesta. De atunci au trecut mulți ani, însă căutarea noastră de tehnologie compactă, eficientă și precisă continuă.

Fabricarea de ceasuri complexe. Provocarea de a deveni cel mai bun necesită acuratețe. Răspunsul la această provocare a fost reprezentat de tehnologii eficiente, compacte si de precizie.

Gândirea din spatele tehnologiilor eficiente, compacte și de precizie.

Mentalitatea companiei noastre a fost întotdeauna de a crea și a fabrica produse cu o tehnologie care economisește energie, timp, efort și spațiu.

Ceasurile de la mijlocul secolului 20 necesitau mai multă putere, erau mai mari și mai puțin precise decât ceasurile de astăzi. Scopul a fost de a le face mai mici, mai exacte și mai eficiente.

Drept rezultat, ceasurile Seiko oferă confort și fac viața mai colorată. Angajații Epson se străduiesc să stăpânească tehnologii eficiente, compacte și de precizie, oferind aceste calități produselor și lumii întregi.

După 1945, Daiwa Kogyo și fabrica Suwa a lui Daini Seikosha – care a fuzionat cu Suwa Seikosha în 1959 – au început producția de ceasuri de mână la scară largă. În 1959, datorită unor ingineri excelenți, compania a dezvoltat primul ceas de mână conceput inițial în Japonia, Marvel. Japonezii l-au considerat o realizare uimitoare datorită exactității și calității sale, iar Marvel a dominat primele cinci locuri în evaluarea Consiliului de testare pentru compararea calității în vederea evaluării ceasurilor autohtone, structură din cadrul Ministerului Comerțului Internațional și Industriei din Japonia.

Până în 1958, compania a ocupat primele nouă locuri în evaluarea Consiliului de testare pentru compararea calității în vederea evaluării ceasurilor internaționale. Cu toate acestea, Seiko Epson nu s-a mulțumit niciodată cu status quo-ul și a căutat să devină liderul global.

Proiectul 59A și nașterea primului ceas de mână cu cuarț din lume.

Acest eveniment a marcat începutul implementării tehnologiilor eficiente, compacte și de precizie. Proiectul 59A (denumirea sa internă) urma să devină ceasul care va schimba producția în domeniu.

Denumirea se referă la anul 1959, iar „A” marchează importanța proiectului. Proiectul a început cu trei propuneri: un ceas electronic cu diapazon, o zonă în care o altă companie deținea deja conducerea, un ceas cu balansier electric și un cronometru cu cuarț, care avea dimensiunea unei cutii la momentul respectiv.

Primele două propuneri au prezentat slăbiciuni critice, așa că eforturile s-au îndreptat spre cronometrul cu cuarț, care urma să schimbe cursul orologeriei. Primele ceasuri cu cuarț pe care le-am dezvoltat erau de dimensiunea ceasurilor de masă, dar compania a început să introducă ceasuri în Neuchâtel Chronometer Competition din Elveția, care determină valoarea de referință pentru ceasuri. În timp ce depunea eforturi repetate de a reduce dimensiunea și de a îmbunătăți acuratețea, compania a început să obțină premii pentru cronometrele marine și categoriile pentru bord, demonstrând lumii un nou nivel de standarde. Perfecționând tehnologia prin intermediul Observatory Chronometer Competition, compania a redus și mai mult dimensiunea și eficiența energetică prin aplicații practice, cum ar fi echipa de observare din Antarctica și trenul de mare viteză Shinkansen. Până în 1969, la zece ani de la proiectul 59A, Seiko a prezentat primul ceas de mână cu cuarț din lume, Seiko Quartz Astron 35SQ.

Automatizarea și extinderea producției având ca rezultat producția în masă la scară globală.

Îndreptându-și atenția asupra producției pentru un moment, Seiko Epson a simplificat designul, diviziunea muncii (Belt-Line) și asamblarea automatizată la mijlocul anilor '60, deoarece precizia înaltă necesita o coordonare ridicată. La originea soluțiilor noastre actuale de fabricație – sau robotică – se află o tehnologie automatizată. În 1983, compania a început vânzările externe de roboți de asamblare cu precizie și, până în 2009, activitatea s-a extins. Mai târziu, au apărut Roboții compacți cu 6 axe, oferind performanțe optime pentru asamblarea cu precizie a pieselor mici.

Pe măsură ce automatizarea a evoluat în domeniul fabricării ceasurilor, Seiko Epson a devenit lider global în producția de ceasuri de mână.

Tehnologia există pentru a-i servi pe toți și nu doar pe câțiva

Compania nu numai că a continuat să dezvolte tehnologia ceasurilor cu cuarț, dar a și urmărit progresul în ceea ce privește acuratețea ceasurilor mecanice, rivalizând cu unele branduri majore participante la Neuchâtel Chronometer Competition. În 1964, Seiko și-a prezentat primul ceas mecanic, clasându-se abia pe locul 144.

Cu toate acestea, rezultatul slab a inspirat perfecționarea, iar în 1968, în cadrul Geneva Observatory Chronometer Competition, Seiko a dominat primele locuri la categoria ceasurilor de mână mecanice. Acest efort a fost o confirmare a tehnologiei noastre de precizie. Printre câștigători s-a numărat Kyoko Nakayama, prima femeie care a deținut titlul de Maestru Meșteșugar Contemporan și prima femeie din istoria îndelungată a concursului care a participat și a câștigat premiul din partea organismului de reglementare.

Concursurile de înaltă precizie sunt precum cursele de Formula 1 și sunt diferite de cele pentru produsele comerciale. Pentru a pune la dispoziția mai multor oameni produse mai bune, tehnologia și abilitățile utilizate pentru a dezvolta ceasuri au prins viață prin marca Grand Seiko.

Nu am rezervat această tehnologie pentru a dezvolta ceasuri compacte, eficiente și precise doar pentru câțiva oameni. În schimb, am pus la dispoziție tehnologia astfel încât toată lumea să se poată bucura de ceasuri precise și de calitate mondială. Rezultatul a fost reprezentat de ceasurile de mână cu cuarț, o tehnologie dezvoltată în Japonia, răspândită în întreaga lume, indicând ora exactă pe mâinile oamenilor de pe întregul glob.

În prezent, compania Seiko Epson rămâne fermă în convingerea că nu doar tehnologia rezolvă problemele, ci și mentalitatea angajaților.

Tehnologiile compacte, eficiente și de precizie reduc impactul asupra mediului înconjurător, iar această atitudine corporativă s-a extins pentru a oferi încredere și speranță nu numai angajaților, ci și comunităților din întreaga lume.

Capitolul 4

Dacă nu există, îl vom crea noi.
Japonia era într-o adevărată frenezie. Marcasem momentul victoriei.

Prestigiosul eveniment sportiv internațional din 1964 a entuziasmat întreaga țară. Sportivii din întreaga lume se antrenaseră și își dedicaseră viața pentru acea zi. Orele, minutele și secundele sunt cele care determină victoriile și înfrângerile. Suntem păstrătorii timpului. Și am comunicat lumii întregi asta cu sloganul nostru „Cu un pas mai departe decât dispozitivele anterioare de cronometrare”.


Lumea a sărbătorit această nouă precizie și această nouă viteză, care au marcat o nouă eră în cronometrarea competițiilor sportive. Iar acest succes urma să ducă la inovații în domeniul imprimării pentru a schimba lumea, inclusiv prima imprimantă digitală compactă și ușoară, și la ceasul cu cuarț.

Am dezvoltat și produs tehnologii compacte, eficiente și de precizie, necesare pentru a produce componente de ceas cu cuarț cum nu s-au mai văzut vreodată în lume. A crea ceva de la zero nu este niciodată ușor.

Unul de la zero. Două dintr-unul. Distanța este aceeași, însă diferența este mare. Unii spun că lacul Suwa și terenul din jurul său au apărut în urma unor lucrări de îmbunătățiri funciare în perioada Edo. Omenirea a creat și acest pământ. Creăm ceea ce încă nu a fost creat. Acest spirit este forța motrice din spatele producției companiei Epson.

Dacă nu există, îl creăm noi.
Această atmosferă de creativitate și provocare este cea care dă naștere multor premiere mondiale.

De la ceasuri la imprimante: Istoricul puțin cunoscut al companiei Seiko Epson.

În prezent, în 2022, mulți cunosc compania Seiko Epson – sau doar Epson – pentru imprimantele și proiectoarele sale.

Seiko Epson își are rădăcinile în fabricarea de ceasuri, dar nu mulți oameni știu ce a determinat extinderea afacerilor Epson. Evenimentul sportiv internațional din 1964, în care Seiko a devenit cronometrul oficial, a reprezentat un moment decisiv pentru companie.

Măsurarea și înregistrarea rezultatelor curselor într-un mod rapid și precis

Știința a fost tema acestui eveniment, iar Seiko, prin sloganul „Cu un pas înaintea cronometrajului convențional”, a fost selectat ca și cronometru oficial. Epson, o companie din Grupul Seiko și denumită apoi Suwa Seikosha, a jucat un rol esențial în cadrul competiției. Compania a dezvoltat un cronometru cu cristal bazat pe tehnologia ceasurilor cu cuarț din proiectul 59A. În plus, compania a dezvoltat și, pentru o perioadă de timp, a comercializat un cronometru de imprimare. Acest cronometru digital de tip oscilator cu cuarț a oferit cronometrarea electronică a timpului, un afișaj digital și o opțiune de imprimare.

Aceste inovații au deschis drumul către o viteză și o precizie fără precedent, iar afacerea cu cronometre a companiei a înflorit. Cuvintele „pentru prima dată nimeni nu s-a plâns de cronometraj” au fost grăitoare.

Acest succes a fost urmat de prima imprimantă digitală compactă și ușoară din lume, EP-101 (1968). În anul următor, a fost lansat primul ceas cu cuarț din lume, Seiko Quartz Astron 35SQ.

Dezvoltarea EP-101

În anii care au urmat evenimentului sportiv din 1964, compania s-a transformat într-un producător complet, care s-a ocupat de propriul marketing, vânzări și service. În anii '60, când au apărut pentru prima dată calculatoarele electronice de birou, compania s-a concentrat pe imprimante mici care aveau aplicații potențiale în calculatoare. Rezultatul a fost, în 1968, comercializarea EP-101.

EP-101 a marcat o nouă eră în domeniul imprimării digitale. Imprimanta era ușoară și suficient de mică pentru a încăpea în palmă. Mai mult, utiliza 1/20 din puterea imprimantelor convenționale. Epson a dezvoltat imprimanta în spiritul conceptului „dacă nu există, ar trebui să-l creăm noi”. Acest concept din domeniul echipamentelor informatice a devenit o oportunitate de a implementa tehnologiile compacte, eficiente și de precizie ale companiei, dezvoltate prin fabricarea de ceasuri. EP-101 a depășit așteptările, fiind vândute un total cumulat de 1,44 milioane de unități.

Dezvoltarea EP-101, un cronometru de imprimare care a fost utilizat pentru a cronometra într-un mod rapid și precis evenimentele sportive internaționale, a generat ceea ce reprezintă acum afacerea de bază a companiei: soluții de imprimare.

Companie niciodată mulțumită cu status quo-ul. Cele mai înalte standarde de măiestrie.

Provocarea de a dezvolta un ceas de mână cu cuarț a continuat. Obiectivul a fost de a reduce un ceas cu cuarț la dimensiunea unui ceas de mână, cu economii de spațiu și energie. Pentru a atinge acest obiectiv, compania trebuia să depășească multe obstacole. Mai precis, trebuia să producă un oscilator de cristal, circuite electronice și un motor de dimensiuni care nu existau. În cele din urmă, Epson le-a creat la nivel intern, deoarece procurarea lor din surse externe ar fi determinat alte posibile probleme.

În 1969, compania a introdus primul ceas de mână cu cuarț din lume, Seiko Quartz Astron. Acest lucru a inaugurat o nouă eră a cronometrării, după care au urmat multe alte realizări și distincții, inclusiv prestigiosul IEEE Milestone Award (2004) și Heritage of Future Technology (2018 și 2019), ca recunoaștere a contribuțiilor companiei la dezvoltarea tehnologică pentru întreaga lume. Printre realizări s-a numărat primul ceas digital LCD cu cuarț și afișaj cu șase cifre, lansat în 1978.

De la cronometrul de imprimare și EP-101 până la comercializarea ceasului cu cuarț, toate produsele reprezintă inovație. Dacă ceva nu există, îl creăm noi. Acest spirit al creativității și provocării nu s-a estompat niciodată și este manifestat și astăzi.

Capitolul 5

Spiritul creativității și provocării continuă și astăzi.
Mereu și pentru totdeauna, împreună cu voi toți.

Prima imprimantă digitală, EP-101, a adus o nouă valoare lumii întregi.
Denumirea Epson reflectă dorința noastră de a crea imprimante care să calce pe urmele EP-101. Modele înfrățite cu modelul EP. De atunci am livrat multe astfel de modele înfrățite, nu numai în Japonia.

Am plantat rădăcinile unei culturi a imprimării foto acasă și am creat o cultură a prezentărilor de birou pe ecran mare. Cu toate acestea, dincolo de fiecare culme se află o altă culme. Aspirațiile nu sunt lucruri pe care le pot decide alții. Numai noi înșine le putem decide.

Indiferent de eră, trebuie să progresăm. Acasă, la birou, în comerț și industrie, oriunde, trebuie să ne asumăm provocarea de a închide buclele de resurse și de a adăuga o nouă valoare la ceea ce s-a utilizat. Folosim ceea ce avem nevoie, atunci când avem nevoie și numai în cantitatea necesară.
Avem rădăcinile în Suwa, Nagano. Pe măsură ce predecesorii noștri au deschis calea spre o nouă lume și noi vom deschide o cale spre viitor, devenind mai sustenabili și dezvoltând comunitățile.

Compania Epson se străduiește să soluționeze probleme sociale în întreaga lume.

Soluții la scară globală pentru a ajunge la cât mai mulți oameni posibil.

Viziunea Epson este de a utiliza tehnologii noi pentru a soluționa problemele lumii și pentru a face ca visele să devină realitate.

În 1975, am lansat marca Epson, cu aspirația de a dezvolta noi imprimante și alte echipamente informatice și de a pătrunde pe piața globală. Denumirea mărcii reflectă dorința noastră de a continua să creăm multe produse și servicii sau modele înrudite cu modelul EP într-o varietate de domenii, la fel cum imprimanta digitală EP-101, care a reprezentat un succes uriaș, a oferit o valoare nouă clienților noștri.

În același an am înființat primul nostru birou de vânzări din străinătate, Epson America Inc. Astăzi, Epson are o rețea de vânzări la nivel mondial și furnizează produse oamenilor din întreaga lume.

Inovația în domeniul imprimării începută cu EP-101 a condus la Epson Stylus Color, prima imprimantă color cu jet de cerneală din lume. Oferind o rezoluție de 720 dpi, acest produs a consacrat cultura de imprimare color și foto la domiciliu. În 1989, am lansat proiectorul LCD VPJ-700 și de atunci am creat și am promovat o cultură a prezentării pe ecran mare, care utilizează proiectoare. În prezent, sfera expertizei Epson se extinde dincolo de imprimare și proiecție. Inovațiile noastre au revoluționat procesele de producție. Tehnologia noastră de detectare îmbunătățește viețile oamenilor. Cercetarea noastră generează soluții pentru problemele de mediu. Compania Epson oferă o nouă valoare lumii.

Inovații în domeniul imprimării

Epson a început să dezvolte în 1978 una dintre afacerile sale de bază, imprimantele cu jet de cerneală, utilizând tehnologia Piezo pentru capetele de printare – tehnologia cheie a imprimantelor cu jet de cerneală Epson. Metoda nu utilizează căldura pentru a evacua cerneala, așadar capetele de printare sunt mai durabile și mențin o performanță superioară pentru mai mult timp. Progresele tehnologiei Piezo au condus la tehnologia capului de printare PrecisionCore, care oferă o calitate uimitoare a imaginii la viteze substanțial mai mari, consumând în același timp puțină energie. Această tehnologie de bază permite o gamă largă de aplicații în mediile de acasă, de la birou, precum și în mediile industriale și comerciale.

Tehnologia noastră

Metoda Piezo la începutul inovației în domeniul imprimării
Evoluția continuă în domeniul tehnologiei și contribuția socială

Metoda Piezo la începutul inovației în domeniul imprimării
Evoluția continuă în domeniul tehnologiei și contribuția socială

Tehnologia cu jet de cerneală Micro Piezo brevetată de Epson

Capetele de printare Epson Micro Piezo se află în centrul tuturor imprimantelor cu jet de cerneală Epson. Această tehnologie unică a fost forța motrice care a determinat dezvoltarea afacerii cu soluții de imprimare Epson.

Imprimarea cu jet de cerneală se realizează prin evacuarea picăturilor de cerneală ultrafine direct pe medii de tipărire precum hârtia. Inițial, cea mai comună tehnologie de imprimare cu jet de cerneală era imprimarea termică cu jet de cerneală, care utilizează căldura pentru a evacua picăturile de cerneală. Cu toate acestea, Epson a optat să se concentreze pe tehnologia piezoelectrică și de atunci a continuat să inoveze tehnologia.

Capetele de printare piezoelectrice evacuează cerneala mecanic, nu prin încălzire. Elementele piezoelectrice care își schimbă forma atunci când se aplică tensiune asigură forța mecanică. Deoarece nu încălzesc cerneala, sistemele piezoelectrice sunt compatibile cu o gamă mult mai largă de cerneluri și sunt mult mai durabile decât sistemele termice. Capetele de printare piezoelectrice controlează cu precizie și acuratețe depunerea picăturilor de cerneală pentru a oferi atât o calitate excepțională a imaginii, cât și viteze mari.

Prima imprimantă cu jet de cerneală de la Epson, IP-130K (cunoscută ca SQ-2000 în afara Japoniei), a fost lansată în 1984. A fost un sistem piezoelectric care a fost bine primit pentru uzul comercial. Eforturile Epson de a perfecționa capetele de printare piezoelectrice au culminat cu dezvoltarea tehnologiei brevetate Micro Piezo.

Calea către dezvoltare a fost extrem de abruptă și dificilă, însă echipa de cercetare și dezvoltare a companiei Epson a depășit numeroasele provocări și obstacole de pe parcurs.

Prima cale clară către apariția tehnologiei Micro Piezo

În jurul anului 1980, afacerea cu imprimante a companiei Epson s-a dezvoltat rapid. Creșterea a fost determinată de TP-80, prima imprimantă matricială a companiei (1979) și de MX-80, o imprimantă pentru computerele personale (1980).

Cu toate acestea, contextul pieței s-a schimbat brusc atunci când un concurent a lansat o imprimantă laser în 1984. Imprimantele matriciale nu au putut egala calitatea și viteza acestor imprimante laser. Epson a recunoscut imediat amenințarea pentru afacerea sa și a reacționat de urgență.

După câțiva ani, Epson a identificat o soluție oportună care i-a permis să depășească amenințarea. Aceasta se referea la tehnologia piezoelectrică. În 1989, o companie europeană a propus utilizarea elementelor Piezo ca dispozitive de acționare a capetelor de printare de la imprimantele matriciale. Atunci un membru al echipei de dezvoltare Epson care a fost prezent la întâlnire a venit cu ideea de a aplica elemente piezoelectrice la imprimantele piezoelectrice în locul imprimantelor matriciale. Acesta a fost primul pas important al companiei Epson către dezvoltarea tehnologiei Micro Piezo.

Până în acel moment, Epson se lupta cu tensiunea ridicată de acționare și cu mici modificări ale formei elementelor piezoelectrice. Însă apoi Epson a realizat că aceste probleme puteau fi depășite prin utilizarea unor elemente piezoelectrice cu mai multe straturi, care trec prin schimbări mai mari de formă la tensiuni mai mici. Prin această descoperire, Epson a reușit să creeze tehnologia care să concureze cu imprimantele laser și cu imprimantele termice cu jet de cerneală.

Capete de printare Micro Piezo în continuă evoluție și contribuția lor la societate

Pentru a dezvolta tehnologia Micro Piezo a fost necesară depășirea unor provocări tehnice majore. În primul rând, elementele piezoelectrice sunt realizate din ceramică. Modul convențional de a produce elementele a fost de a coace ceramica ca o cărămidă, de a o tăia în straturi subțiri și apoi de a o lustrui la grosimea dorită. Cu toate acestea, ceramica devine foarte fragilă atunci când este coaptă, iar elementele piezoelectrice se pot crapa sau rupe atunci când sunt reduse sub o anumită grosime.

Pentru a depăși această problemă tehnică, echipa de dezvoltare a venit cu ideea de a crea elemente piezoelectrice prin stivuirea mai multor straturi subțiri de aproximativ 20 micrometri precum un condensator ceramic și de a le tăia în forme adecvate pentru a realiza un dispozitiv de acționare. Astfel, s-a realizat o formă piezoelectrică subțire prin crearea unei structuri cu straturi multiple înainte de coacerea și stivuirea elementelor piezoelectrice în benzi. Metoda a reprezentat o inovație în tehnologia piezoelectrică.

Acesta este modul în care Epson, printr-un lung proces de testare și eroare, a dezvoltat cu succes capetele de printare Micro Piezo, care au deschis calea către elemente piezoelectrice mai subțiri și capete de printare mai mici.

Dezvoltarea capului de printare Micro Piezo a început în 1990, iar producția în masă a fost realizată până la sfârșitul anului 1992. În 1993, imprimanta monocromă cu jet de cerneală Epson Stylus 800 a devenit primul produs echipat cu cap de printare Micro Piezo. Tehnologia Micro Piezo a continuat să evolueze. Capetele de printare de generație următoare au fost denumite ML Chips (ceramică cu straturi multiple cu segmente Piezo hiper-integrate). Elementele lor piezoelectrice erau mai puțin susceptibile la deteriorare, ceea ce făcea ca aceste capete să fie mai ușor de produs în cantități mari. Au fost urmate de capetele de printare TFP (element piezoelectric cu peliculă subțire), care aveau cele mai subțiri elemente piezoelectrice posibile și, în cele din urmă, de capetele de printare Precision Core, care au reprezentat cheia pentru o viteză și o calitate a imaginii mai mari. Capetele de printare Micro Piezo nu numai că oferă performanțe, precizie, viteză și calitate a imaginii excelente, dar funcționează și cu un consum redus de energie, ceea ce le face mai bune pentru mediul înconjurător. Aceste caracteristici au permis capetelor de printare Micro Piezo să se extindă rapid în segmentele de imprimare comercială, industrială și de birou.

Capetele de printare Epson Micro Piezo au potențialul de a evolua și mai mult și de a satisface o gamă și mai largă de nevoi. Capetele de printare mai dense și mai compacte vor permite o calitate mai bună a imaginii la un cost mai mic. Cele cu mai multe duze vor putea imprima la viteze și mai mari. Astfel de progrese vor permite companiei Epson să furnizeze imprimante cu jet de cerneală comerciale și industriale mai fiabile.

Epson va continua să inoveze și să dezvolte în mod continuu tehnologia Micro Piezo în viitor.

Inovații în domeniul proiectoarelor

Prin dezvoltarea tehnologiei Microdisplay, am oferit lumii o inovație indispensabilă pentru a recrea imagini color autentice și vii. Cu toate acestea, această ramură a afacerii noastre s-a confruntat cu anumite probleme și, la un moment dat, a fost în pericol de eșec. Cercetările de piață ne-au ajutat să navigăm prin aceste ape tulburi. Am vizitat clienți din întreaga lume pentru a identifica problemele din domeniile lor și a găsi noi modalități de a le rezolva prin inovație.

Am dezvoltat proiectoare care redau imagini de mari dimensiuni, oferind atât o calitate superioară, cât și o înaltă definiție, ușor de văzut din orice unghi. Astăzi, proiectoarele noastre sunt utilizate în birouri, locuințe, în domeniul educației și chiar și în arta digitală prin intermediul mapării prin proiecții, oferind entuziasm și surprize multor persoane.

Tehnologia noastră

Progres major după cercetări de piață continue și eforturi constante:
Privind înapoi la istoricul inovației vizuale

Progres major după cercetări de piață continue și eforturi constante:
Privind înapoi la istoricul inovației vizuale

Conectarea lumii cu tehnologia Microdisplay

Tehnologia Microdisplay se află în centrul proiectoarelor LCD de la Seiko Epson și al altor produse de comunicare vizuală. Aceasta combină tehnologia brevetată Epson a panourilor HTPS (cristal lichid TFT din polisiliciu la temperatură ridicată) cu diferite tehnologii optice și de proiectare.

Înainte de versiunea LCD, proiectoarele erau mari și grele, nu era portabile și necesitau întunecarea încăperii din cauza luminozității lor scăzute. Cu toate acestea, proiectoarele 3LCD de la Epson, primele proiectoare din lume care utilizează trei panouri HTPS, sunt caracterizate prin luminozitate și confortul pentru ochi. Nu numai că au contribuit la cultura prezentărilor pe ecran mare, dar au fost utilizate și în mediile educaționale și în sistemele home cinema. Astfel, ne-am menținut cota de top pe piața proiectoarelor cu peste 500 de lumeni în cei 20 de ani din 2001 până în 2021.

Tehnologia Microdisplay a Epson își are originea în Seiko Quartz LC V.F.A. 06LC, primul ceas digital din lume cu afișaj LCD cu șase cifre, introdus în 1973. Produsul a fost foarte apreciat pentru afișajul său care oferă un consum redus de energie și o vizibilitate ridicată. Compania Epson a continuat să lanseze o afacere cu cristale lichide pentru alte zone decât ceasurile de mână. Acest lucru a evoluat în cele din urmă în afacerea actuală cu proiectoare.

Cu toate acestea, nu a fost totul lin la început în domeniul proiectoarelor.

Dezvoltarea VPJ-700, un videoproiector LCD full color compact

În 1988, Seiko Epson a devenit prima companie din lume care a integrat tehnologia LCD într-un proiector, iar în 1989 a lansat VPJ-700, un videoproiector LCD full color compact.

Cu toate acestea, vânzarea primului proiector din lume nu a fost ușoară. Echipa de inginerie a fost extinsă la peste 20 de membri pentru a lansa modelul VPJ-2000 îmbunătățit, însă vânzările nu au crescut, ceea ce a înrăutățit situația. La acea vreme, camerele video și alte produse au devenit din ce în ce mai populare, însă nevoia de proiectoare LCD ca dispozitiv pentru proiectarea imaginilor în viața de zi cu zi și în mediul de afaceri era limitată.

Cu continuitatea afacerii în pericol, conducerea a decis să reducă personalul și să reconstruiască afacerea. Prima acțiune întreprinsă a fost să cerceteze piața vizitând clienți din întreaga lume.

Ultima șansă: descoperirea oportunităților

Cinci ingineri și doi reprezentanți de vânzări au fost aleși pentru a reinventa afacerea cu proiectoare LCD. Având în vedere că echipa inițială avea în jur de 20 de persoane, echipa a fost redusă considerabil.

Membrii au început să viziteze diferite companii ale clienților din întreaga lume. Prin repetarea acestor eforturi constante, au descoperit cu succes o nevoie specifică pe piață.

Aceasta era în S.U.A., unde computerele personale erau utilizate la scară largă și prezentările de afaceri erau obișnuite, și se referea la a realiza prezentări pe un ecran mare conectat la PC.

Sesizând că răspândirea computerelor personale avea potențialul de a extinde piața proiectoarelor, echipa a identificat că factorii cheie nu erau doar luminozitatea și rezoluția înaltă pentru a permite proiecția în încăperi puternic luminate, ci și dimensiunile mici și greutatea redusă pentru portabilitate și, în cele din urmă, conectarea directă la un PC. Cu scopul de a dubla luminozitatea, înjumătățind dimensiunea și costul, au trecut la modificarea designului produsului și revizuirea structurii echipei.

În timp ce echipa de dezvoltare a lucrat pentru a crește competitivitatea produselor și a reduce costurile, echipa de producție și echipa de vânzări au continuat să-și extindă operațiunile. Au vizitat în mod repetat distribuitori și au transportat prototipul în întreaga lume. Odată ce distribuitorii au putut vedea diferența reală de luminozitate și rezoluție, au știut că pot vinde produsele Epson.

Crearea unei piețe: căutarea în continuare a inovației vizuale

După ce s-a ajuns la dimensiuni mici și o rezoluție înaltă, în 1994 a fost lansat ELP-3000, primul proiector de date din lume. La acel moment, Windows 95 era utilizat la scară largă, creând mai multe oportunități pentru ca oamenii să facă prezentări de afaceri. Acesta a devenit unul dintre factorii determinanți ai vânzărilor explozive ale ELP-3000, care a fost conceput pentru a proiecta date de pe un computer personal.

În 1995, Epson a atins poziția de top pe piața internă a proiectoarelor. Munca constantă și contractele pe care echipa le-a asigurat pe cont propriu au dat roade. Compania a continuat să introducă produse noi și să stabilească o cultură a utilizării proiectoarelor pentru prezentări pe ecran mare la birou.

Între timp, în 2002 Epson a intrat pe piața proiectoarelor pentru acasă la scară largă cu ELP-TW100, adăugând culoare vieții oamenilor. Obținând progrese și în domeniul educației, compania contribuie acum la crearea unui mediu în care fiecare elev poate primi o educație egală.

În ceea ce privește tehnologia, Microdisplay a fost aplicată produselor precum ochelarii inteligenți, în timp ce tehnologia cu sursă de lumină laser a fost aplicată în cazul proiectoarelor. Pe lângă expresia luminoasă și vie a imaginii, s-au obținut o durată mai lungă de viață a produsului și ușurința instalării. Prin aceste realizări, utilizarea mapării prin proiecții pentru arta digitală și semnalistica digitală în unitățile comerciale s-a extins, iar cu ajutorul imaginilor proiectoarele au devenit acum o sursă de entuziasm și surpriză pentru multe persoane.

Inovațiile Epson în domeniul comunicațiilor vizuale continuă să sprijine învățarea, munca și viața prin conectarea produselor bazate pe tehnologia de bază cu oameni, produse, informații și servicii, îmbunătățind în cele din urmă calitatea vieții și avansând frontierele industriei.

Inovație pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător

În calitate de companie de imprimare de top, am căutat soluții pentru deșeurile de hârtie după imprimare.

Roadele căutării noastre au fost reprezentate de „PaperLab”. PaperLab este primul1 sistem din lume de fabricare a hârtiei pentru birou cu proces uscat care poate produce hârtie nouă din hârtie uzată, fără să folosească efectiv apă2. Am prezentat sistemul la Eco-Products 2015, Expoziția internațională pentru mediu și energie, obținând un mare succes în rândul publicului.

PaperLab este echipat cu Tehnologia Dry Fiber, care transformă hârtia în fibre prin forța de impact, fără a utiliza apă. Produsul ajută la construirea unui mic ciclu de reciclare a hârtiei, permițând reciclarea și utilizarea hârtiei în locuri precum biroul, de exemplu. Conceptul nostru despre acest ciclu nu este „reciclarea”. Ci „reutilizarea”, o modalitate de a adăuga valoare nouă. În prezent, urmărim aplicarea și evoluția Tehnologiei Dry Fiber către alte materiale decât hârtia, împreună cu o gamă largă de parteneri de inovare.

Ne vom continua eforturile de a oferi o nouă valoare lumii pentru obținerea sustenabilității și dezvoltarea comunităților.

Tehnologia noastră

Inovații care anticipează viitorul:
Tehnologia Dry Fiber

Nota1: Dintre toate sistemele de fabricare a hârtiei prin proces uscat pentru birou. Sursă: Studiu Epson realizat în noiembrie 2016
Nota2: Se folosește o cantitate mică de apă pentru a menține umiditatea în interiorul sistemului.

Inovații care anticipează viitorul:
Tehnologia Dry Fiber

Concentrarea pe problemele legate de hârtia imprimată:
Două perspective care au dus la un progres major în dezvoltare

În 2010, președintele și directorul reprezentativ de la acel moment, Minoru Usui, a adresat o întrebare echipei de dezvoltare tehnică. Le-a spus că trebuie să existe ceva ce o companie de imprimare de top precum noi poate face.

Acest lucru l-a determinat pe Kazuhiro Ichikawa, liderul echipei de dezvoltare tehnologică, să înceapă să viziteze birouri guvernamentale, birouri corporative și instituții financiare pentru a observa modul în care hârtia imprimată era utilizată și eliminată.

El a descoperit că majoritatea materialelor imprimate conțineau informații confidențiale și că eliminarea acestora era externalizată către un contractant extern, implicând costuri. Clienții nu erau mulțumiți de situație.

În același timp, cel în cauză a vizitat fabrici de hârtie și centre de testare industrială pentru a efectua cercetări din diferite unghiuri, de la fabricarea hârtiei la reciclare. Astfel, a aflat că erau necesare cantități mari de apă pentru a recicla hârtia, evitând în același timp riscul de poluare a apei și că tratarea apelor uzate era costisitoare. Privind în afara Japoniei, el a aflat că nu toate regiunile dispuneau de resurse de apă abundente, ceea ce contribuia la mai multe provocări privind reciclarea hârtiei.

Am descoperit o oportunitate de dezvoltare care s-a concentrat pe închiderea buclei de resurse și pe protejarea informațiilor confidențiale.

O nouă provocare:
Reciclarea hârtiei printr-un proces practic fără apă

Odată ce provocarea a fost identificată, echipa de dezvoltare tehnologică s-a concentrat pe modul de a crea o metodă de reciclare care să nu folosească practic deloc apă și să producă hârtie de înaltă calitate.

Cu toate acestea, era un obiectiv dificil de atins. Atunci când mărunțeau prea fin hârtia, fibrele de hârtie erau tocate și nu putea fi fabricată hârtie de înaltă calitate. Încercările și eșecurile au continuat. Chiar și după mai mult de 100 de experimente diferite, cum ar fi răzuirea hârtiei cu mortar și măcinarea cu mixere, nu a putut fi găsită nicio soluție.

Descoperirea a venit atunci când Ichikawa a rupt cu degetele o bucată de washi, hârtie tradițională japoneză, și a observat că fibrele de-a lungul marginilor rupte erau răsfirate și puteau fi smulse. S-a gândit că poate ar fi mai bine să separe aceste fibre descurcându-le, în loc să folosească un proces de tăiere, frecare sau zdrobire.

Această idee a dus la dezvoltarea Tehnologiei Epson Dry Fiber, care include o combinație de procese prin care hârtia uzată este defibrată (distrugând astfel în siguranță toate informațiile imprimate pe o pagină) și este produsă hârtie nouă din fibrele respective. Pentru a se asigura că această tehnologie urma să fie într-adevăr acceptată de piață, Epson a prezentat PaperLab, primul2 sistem din lume pentru birou de fabricare a hârtiei prin proces uscat care poate produce hârtie nouă din hârtie uzată fără să folosească efectiv apă1, la Eco-Products 2015, Expoziția internațională pentru mediu și energie. PaperLab a avut un mare succes la public.

Deschiderea posibilităților de reutilizare pe baza Tehnologiei Dry Fiber

Tehnologia Dry Fiber nu numai că defibrează, leagă și modelează hârtia după cum este necesar pentru o aplicație dată, dar permite și procesarea și tratarea care înainte erau imposibile, reducând deșeurile și profitând de noile proprietăți ale materialelor.

PaperLab a creat mai mult decât hârtie reciclată; a creat și o valoare nouă. Tehnologia Dry Fiber oferă mai degrabă o soluție de reutilizare decât o soluție de reciclare. Este exact tipul de contribuție socială pe care Epson și-a dorit-o întotdeauna.

Până acum, reciclarea a fost adesea privită ca un lucru care aduce înapoi ceva cu o valoare mai mică, deoarece nu multe tehnologii de reciclare au fost capabile să genereze o nouă valoare. Totuși, Epson speră să extindă cultura reutilizării ca modalitate de a crea valoare nouă.

Prin utilizarea Tehnologiei Dry Fiber pentru a oferi valoare produselor care înainte erau eliminate ca deșeuri, vom reduce impactul producției asupra mediului înconjurător.

Ce anume putem face pentru viitor?
Obținerea sustenabilității și dezvoltarea comunităților

În prezent, Epson colaborează cu parteneri cu aceeași mentalitate pentru a dezvolta aplicații de reutilizare pe baza Tehnologiei Dry Fiber pentru o varietate de materiale, pe lângă hârtie. De asemenea, lucrăm la modalități de a utiliza Tehnologia Dry Fiber pentru a produce materiale noi care să înlocuiască materialele pe bază de petrol, cum ar fi materialele plastice. Epson va continua să dezvolte tehnologii, produse și soluții care sunt sustenabile și care permit dezvoltarea comunităților.

Nota1: Se folosește o cantitate mică de apă pentru a menține umiditatea în interiorul sistemului.
Nota2: Dintre toate sistemele de fabricare a hârtiei prin proces uscat pentru birou. Sursă: Studiu Epson realizat în noiembrie 2016