TM-H6000III

TM-H6000III

Atenție: Este posibil ca sistemul dvs. de operare să nu fie detectat corect. Este important să selectați manual sistemul dvs. de operare de mai sus pentru a vă asigura că vizualizați conținut compatibil.
TM-H6000III
Descărcări

Descărcări

Alte software-uri
Downloads for Business System Products
ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Manuale și documentație

Manuale și documentație

Manuale
Downloads for Business System Products
Înregistrare și opțiuni pentru garanție

Înregistrare și opțiuni pentru garanție

Înregistrați-vă produsul
Pentru a vă înregistra produsul, accesați butonul de înregistrare de mai jos.
Înregistrați-vă acum
Verificați garanția
Pentru a verifica starea garanției produsului dvs., accesați butonul „Verificati starea garanției” de mai jos și introduceți numărul de serie al produsului pe pagina de asistență.
Verificați starea garanției
Opțiuni de extindere a garanției (CoverPlus)
Protejați-vă produsul Epson dincolo de perioada standard de garanție cu un plan Epson CoverPlus. Pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de garanție extinsă, accesați butonul „Vedeți opțiunile de garanție extinsă” de mai jos.
Vedeți opțiunile de garanție extinsă
Contactați-ne

Contactați-ne

Apelați-ne
Sunaţi-ne pentru a discuta cu unul dintre specialiştii noştri:
Contact consumer: (+40)21.794.08.09
Contact business: (+40)21. 402.50.24
Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).

Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Contactați prin e-mail asistența Epson
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Contactați-ne prin e-mail
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Rețineți că nu putem expedia către o căsuță poștală