Epson Print Admin

Un mediu securizat, combinat cu o interfață administrativă ușor de utilizat pentru a stimula productivitatea, obiectivele de mediu și a spori eficiența.

EPSON PRINT ADMIN
Faceți clic pentru a vizualiza meniul

Control, securitate și eficiență

Epson Print Admin este o soluție bazată pe server care creează un mediu sigur de imprimare, scanare și copiere, prin intermediul autentificării utilizatorilor cu cititoare de carduri, nume de utilizator/parole sau coduri PIN. De asemenea, oferă funcții suplimentare precum „scanare și trimitere către mine”, notificări pentru instruirea utilizatorilor și instrumente administrative îmbunătățite care sporesc productivitatea, susțin obiectivele de mediu și eficiența.

Funcțiile Advanced Workflows permit administratorilor să creeze cu ușurință profiluri de scanare cu captură, procesare și transmitere a documentelor către destinații predefinite, inclusiv servicii de stocare în cloud. Scanarea automată permite crearea de fișiere PDF și PDF/A cu posibilitate de căutare a textului în 29 de limbi, separarea lucrărilor prin coduri de bare, denumirea folderelor și a documentelor cu OCR zonal, aplicarea de coduri de bare, ignorarea paginilor goale și multe altele.

Beneficiile utilizării Epson Print Admin

  • Sporiți productivitatea

    Economisiți timp personalizând interfețele de utilizator pentru profilurile angajaților. Funcția „scanare și trimitere către mine” permite transmiterea documentelor scanate către utilizatorii autentificați prin simpla atingere a unui buton. Stocarea documentelor scanate în foldere prestabilite vă ajută să evitați direcționarea greșită și să îmbunătățiți experiența utilizatorilor.

  • Securizați modul de utilizare al echipamentului

    Procedura EPA de autentificare a utilizatorilor vă protejează împotriva accesului neautorizat - pentru imprimare, scanare și copiere în siguranță.

  • Administrați cu ușurință

    EPA oferă funcții avansate de tipărire, copiere și scanare prin intermediul unei interfețe web. Fiind ușor de accesat și utilizat, interfața vă permite să vă optimizați rapid flota de echipamente.

  • Integrați cu ușurință

    Puteți integra EPA fără probleme în infrastructura dvs. IT cu baza de date locală a utilizatorilor sau cu servicii de directoare, precum Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory, Google Secure LDAP.

  • Reduceți pierderile

    Cu EPA, documentele sunt tipărite numai după ce utilizatorul dă comandă de procesare de pe un echipament compatibil. Acest lucru elimină riscul ca informațiile confidențiale să rămână în imprimantă, reducând, în același timp, cantitatea de hârtie irosită, resursele și timpul consumate pentru a realiza o imprimare nesolicitată.

  • Instruiți angajații

    Configurați notificările pentru a instrui utilizatorii în legătură cu imprimarea responsabilă încă de la crearea unei lucrări pentru a nu imprima color dacă acest lucru nu este necesar.

  • Controlați și monitorizați costurile

    EPA vă ajută să preluați controlul cu ajutorul regulilor integrate de reducere a costurilor. Accesați rapoarte din orice browser web sau programați generarea și trimiterea automată a acestora către dvs. Utilizați raportul standard cu care vine EPA sau creați rapoarte cu date personalizate. Pentru cazurile în care aveți proiecte mai solicitante, beneficiați de funcțiile pentru cote avansate, coduri de credit și facturare.

  • Scanați fără probleme documente către servicii cloud

    Scanați documentele direct către OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams și Google Drive.

  • Imprimare fără drivere din serviciile cloud

    Accesați documentele SharePoint Online, OneDrive for Business și Microsoft Teams direct din panoul multifuncționalului dvs. și tipăriți-le.

Cum se obține Epson Print Admin

Pentru a afla mai multe, vă rugăm să contactați revânzătorul dvs. local sau să ne contactați.

Economisiți bani și reduceți impactul asupra mediului înconjurător

Eliminați grămezile de hârtie care stau în jurul imprimantelor datorită selectării ușoare a documentelor care trebuie imprimate - documentele urmăresc utilizatorii până la imprimantă, eliminând cea mai frecventă cauză a risipei de imprimare și sporind în același timp securitatea documentelor. Fiecare regulă poate determina trimiterea unei notificări către proprietarul lucrării de imprimare - această notificare este o modalitate ușoară de a educa utilizatorii cu privire la comportamentul responsabil atunci când imprimă documente mari color, de exemplu. Organizațiile pot urmări și aloca costurile pentru serviciile de imprimare, scanare și copiere în funcție de centrul bugetar sau de client - EPA urmărește și raportează cu privire la serviciile de facturare introduse în MFP pentru o contabilizare și urmărire ușoară. Administratorii pot configura coduri de facturare care permit organizațiilor să gestioneze și să urmărească costurile pe utilizatori, departamente, proiecte și centre de cost.

Soluții pentru afaceri

Epson oferă un set complet de soluții avansate de imprimare și scanare, concepute pentru a ajuta companiile să gestioneze cu ușurință instalarea, configurarea și exploatarea mediului lor de imprimare. Datorită fluxului de lucru, securității, gestionării flotei, serviciilor de la distanță și integrării terțe, Epson Solutions Suite vă oferă tot ce aveți nevoie.

Modele compatibile pentru Epson Print Admin

Specificații și cerințe de sistem

Server

Sisteme de operareMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro / Enterprise / Education)1
Windows 11 (Pro / Enterprise / Education)1
Mediu virtualHyper-V Ver.2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere Ver.4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Bază de date recomandatăMicrosoft SQL Server 2017 Express furnizat cu programul de instalare EPA x64
Compatibilitate cu baza de dateMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Cerințe serverCPU: 2 Ghz (x64) sau mai rapid, 2 Core sau peste/Cu flux de lucru avansat EPA: Procesor 2 Ghz (x64) sau mai rapid, 4 Core sau peste.
RAM: 2 GB (Recomandare minim 4 GB)/Cu flux de lucru avansat EPA: RAM 4 GB (recomandare 8 GB sau mai mult)
Spațiu liber minim pe hard disk: 50 GB sau mai mult
Notificare driver și clientMicrosoft Windows Server 2008 SP2 sau mai recent (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 sau mai recent (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 7 SP1 sau mai recent (Professional / Enterprise)
Windows 8.1 / 10 / 11 (Professional / Enterprise / Education)
Mac OS X 10.8.5 sau mai recent
Chrome OS 110 sau mai recent2
Software.Net Framework 4.6.2 sau mai recent

Administrare

Limbi acceptate de sistemul webEngleză, franceză, italiană, germană, spaniolă, portugheză, olandeză, rusă, ucraineană, cehă, poloneză, maghiară, daneză, finlandeză, greacă, norvegiană, română, slovacă, suedeză, turcă, japoneză, chineză tradițională, chineză simplificată, coreeană
Managementul utilizatorilorBază de date activă, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Suport import / export date utilizator prin CSVDa
Asistență Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Sincronizarea serviciilor de directoareDa, Utilizatori și grupuri
Politica privind paroleleDa (exclusiv utilizatori locali)
Blocare contDa

Server SMTP

AutentificareFără autentificare, autentificare SMTP (CRAM-MD5, PLAIN, autentificare LOGIN), POP înainte de SMTP, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
CriptareFără criptare, StartTLS, SMTP peste TLS

Server web

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Întreținere

SistemJurnal administrator, jurnal sistem, sistem backup, jurnal depanare

Caracteristici

Caracteristici principaleControlul costurilor, Securitate, Imprimare la cerere, Creșterea productivității cu interfața și funcțiile personalizate ale utilizatorului, Scanare către serviciile Cloud, Reguli și politici, Raportare
Metodă de autentificareCard de identificare, Autentificare/parolă, Cod PIN
Auto-înregistrarea de către utilizator a cardului de identificareDa
Imprimare directăDa
Imprimare la cerere securizatăDa
Lansare automată lucrare la autentificareDa
Ștergerea automată reglabilă a lucrărilor nelansateDe la 1 oră la 720 de ore
Activarea / dezactivarea funcțiilor pentru fiecare utilizator și grupDa
Asistență personalizată pentru caracteristiciDa
Design panou dispozitiv personalizabilDa
Funcțiile interfeței web a utilizatoruluiInformații utilizator, Listă lucrări în așteptare, Istoric, Descărcare driver/client

Reguli și politici

Moduri aplicabileConversie forțată, instruire utilizatori
Per tip de lucrareDa
Per utilizator/grupDa
CotăDa
Listă setări costuri per dispozitivSimplu, Standard, Avansat
Cost per dispozitiv/grup de utilizatoriDa
Personalizare alertă utilizator la un prag de cotă predefinitDa

Scanare standard la funcții

Funcții de scanare directăScanare și trimitere către mine, Scanare către FTP, Scanare către foldere din
Format de fișier de scanare acceptatPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, multi-TIFF, fișiere PDF protejate prin parolă
Destinație scanareFolder de rețea (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail

Fluxuri de lucru avansate opționale

Scanare către servicii cloudSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams și Google Drive
Imprimare din servicii cloudSharePoint Online, OneDrive for Business și Microsoft Teams3
Limbi acceptate pentru PDF cu posibilitate de căutare a textuluiEngleză, franceză, italiană, germană, spaniolă, portugheză, olandeză, cehă, poloneză, maghiară, daneză, finlandeză, greacă, norvegiană, română, slovacă, suedeză, turcă, arabă, ebraică, japoneză, chineză tradițională, chineză simplificată, coreeană, rusă, ucraineană, vietnameză, thailandeză, malaieză
Format fișier scanatPDF, PDF/A, PDF cu posibilitate de căutare a textului, PDF/A cu posibilitate de căutare a textului, PDF compact, PDF/A compact, BMP, PNG, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF protejat prin parolă
Omitere pagină goalăDa
Separare automată lucrări în funcție deNumăr fix de pagini, dimensiune fișier, pagină goală, patch code, cod de bare, OCR
Setări automate denumire fișierID utilizator, nume utilizator, grup, denumire dispozitiv, cod de bare, OCR, dată/oră, contor pagină, text liber
Creare automată foldere și setări de denumireDenumire presetare scanare, ID utilizator, nume utilizator, grup, denumire dispozitiv, cod de bare, OCR, dată/oră, contor pagină, text liber
Destinație scanareFolder de rețea (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams și Google Drive
Coduri de bare acceptateUPC_EAN_JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, Cod de scanare, PDF417, DataMatrix
Format index fișierCSV, XML, TXT
Indexare denumire fișierDenumire presetare scanare, denumire fișier imagine scanată, ID utilizator, nume utilizator, denumire grup, denumire dispozitiv, denumire server, dată/oră, contor pagini, text liber
Indexare conținut fișierID utilizator, nume utilizator, denumire grup, denumire dispozitiv, denumire presetare scanare, oră de începere/finalizare scanare, informații imagine (lățime, înălțime, rezoluție, număr de biți imagine), număr pagină, număr total de pagini la scanare, număr pagină/număr total de pagini în document), cod de bare, tip cod de bare, OCR, informații separare lucrare, tip destinație

Rapoarte

Utilizatori/GrupuriCost, număr de pagini, număr de pagini în funcție de dimensiunea hârtiei, imprimare bazată pe reguli
DispozitiveNumăr de pagini, număr de pagini în funcție de dimensiunea hârtiei
FacturareCost, cost per grup
SistemRaport catalogare costuri, raport de mediu, raport istoric
Creare raport personalizabilDa
Raport programat către e-mailDa
aport programat către folder (SMB)Da
Format fișier raportHMTL, CSV
Setare protecție utilizatorAscundere denumire fișier


1 Nu este compatibil cu Advanced Workflows opționale
2 Exclusiv driver
3 Format de fișier acceptat: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Viitorul imprimării cu tehnologia Heat-Free

Trecerea de la imprimante laser la imprimante fără încălzire vă ajută să reduceți atât consumul de energie, cât și impactul imprimării asupra mediului.

FAQs

Ce este Epson Print Admin?

Epson Print Admin este o soluție software bazată pe server care oferă întreprinderilor control centralizat și securitate asupra imprimării, scanării și copierii.

Care sunt beneficiile utilizării Epson Print Admin?

Există mai multe beneficii pentru utilizarea Epson Print Admin pentru dispozitivele dvs. Aceste beneficii includ următoarele:

• Productivitate sporită, deoarece se economisește timp prin personalizarea interfețelor de utilizator în funcție de profilurile angajaților, iar utilizatorii pot accesa informațiile prin simpla apăsare a unui buton.
• Utilizarea dispozitivelor securizate pentru autentificare protejează utilizatorii împotriva accesului neautorizat.
• Administrare ușoară a funcționalităților de imprimare, copiere și scanare, toate printr-o singură interfață web.
• Integrare ușoară cu infrastructura IT și multe altele.
• Reducerea risipei, deoarece documentele sunt imprimate doar după ce utilizatorul lansează lucrarea cu ajutorul unui dispozitiv compatibil.
• Educarea angajaților cu privire la imprimarea responsabilă pentru a combate imprimarea color inutilă la punctul de imprimare.
• Controlul și monitorizarea costurilor asociate cu gestionarea imprimării

Citiți mai multe despre beneficiile EPA

Ce tip de monitorizare și raportare oferă Epson Print Admin?

Epson Print Admin oferă un set robust de funcții de urmărire și raportare concepute pentru a oferi întreprinderilor o înțelegere clară a obiceiurilor lor de imprimare, scanare și copiere. Mai jos sunt doar câteva dintre acestea:

• Urmărirea și alocarea costurilor: Utilizatorii pot analiza urmărirea detaliată a costurilor de scanare, imprimare și copiere. Acest lucru ajută organizațiile să își controleze cu exactitate cheltuielile de imprimare.
• Monitorizarea utilizării: Utilizatorii își pot monitoriza volumele de imprimare și pot analiza informații privind activitatea utilizatorilor și utilizarea dispozitivelor. Acest lucru ajută la evidențierea domeniilor în care se pot face îmbunătățiri ale eficienței.
• Raportare: Generați rapoarte detaliate privind activitățile de imprimare, scanare și copiere. De asemenea, se pot realiza rapoarte personalizate pentru a analiza date specifice.
• Monitorizarea mediului: Prin urmărirea volumelor de imprimare, sistemul ajută organizațiile să monitorizeze și să reducă risipa de hârtie.
• Coduri de facturare: Utilizatorii își pot atribui sarcinile la un anumit cod. Apoi puteți rula rapoarte pentru a aduna informații despre suma care a fost facturată pentru fiecare cod sau puteți crea o sarcină programată pentru a genera automat aceste rapoarte în vederea analizei.

Cum gestionează Epson Print Admin autentificarea utilizatorului?

Epson Print Admin acceptă mai multe metode diferite de autentificare, permițând administratorilor să aleagă cea mai potrivită opțiune pentru mediul lor intern.

Unele dintre aceste metode includ:
• ID-uri de utilizator și parole: Utilizatorii se pot autentifica introducându-și informațiile la panoul de control al imprimantei.
• Număr de identificare: Utilizatorii se pot autentifica folosind un număr de identificare unic
• Card de autentificare: utilizatorii pot pur și simplu glisa sau atinge cardul de acces.

Este Epson Print Admin disponibil în alte limbi?

Da. Sunt acceptate 24 de limbi.

Este Epson Print Admin potrivit pentru dimensiunea companiei mele?

Epson Print Admin este conceput special pentru întreprinderile mici și mijlocii. De asemenea, oferă flexibilitate și scalabilitate pentru a răspunde nevoilor unice ale diferitelor industrii, inclusiv educație, sănătate, producție și logistică, servicii financiare, guvernamentale, juridice și contabile. Epson Print Admin poate fi adaptat diferitelor grupuri din cadrul organizației sau chiar utilizatorilor individuali, ceea ce îl face o soluție versatilă pentru o gamă largă de medii de afaceri.

Sunteți gata să aflați mai multe?

Discutaţi cu una dintre echipele noastre pentru a descoperi cum puteţi reduce costurile şi lucra mai eficient

1 Determined in accordance with ISO/IEC 17629 showing the average of FPOT(sec) from the Office Category Test for default A4 simplex and duplex. For more information, please visit www.epson.eu/testing.