Epson Remote Services au primit premiul BLI 2022 Pick Award la categoria Outstanding Service Tool (Instrument de service excepțional) din partea Keypoint Intelligence

Premiul este decernat în contextul acțiunilor pentru sustenabilitate și deoarece nevoia crescândă de eficiență în afaceri sporește relevanța soluțiilor de la distanță

Epson Remote Services au primit premiul BLI 2022 Pick Award la categoria Outstanding Service Tool (Instrument de service excepțional) din partea Keypoint Intelligence

Datorită priorității acordate acțiunilor pentru sustenabilitate și celor 18 luni de eforturi depuse pentru a îmbunătăți eficiența, cu reducerea simultană a interacțiunilor în locație, Epson a primit din partea Keypoint Intelligence premiul Buyers Lab (BLI) Pick Award pentru soluția sa Remote Services.

Lansat în 2020, software-ul ERS de la Epson oferă soluții de service de la distanță pentru distribuitorii de echipamente de automatizare pentru birouri, contribuind la îmbunătățirea gestionării și a eficienței flotelor de imprimante business cu jet de cerneală.

Permițând diagnosticarea și remedierea problemelor de la distanță, reducând cerințele de service în locație și asigurând succesul reparațiilor de la prima încercare, acest software gratuit contribuie la reducerea costurilor de service, precum și la minimizarea perioadei de nefuncționare a produselor. De asemenea, reduce cerințele de deplasare și impactul asupra mediului înconjurător cauzat de călătoriile efectuate pentru intervenții de service.

„Suntem încântați că software-ul nostru Epson Remote Services a primit premiul BLI Pick Awards din partea Keypoint Intelligence,” declară Patrick Perrot, Epson Europe. „Cu ajutorul acestei soluții, numeroase organizații au capacitatea de a limita impactul inutil asupra mediului înconjurător, de a simplifica operațiunile de afaceri și de a reduce costurile. Acest premiu demonstrează faptul că software-ul ERS asigură succesul în toate aceste privințe.”

„Companiile caută în permanență modalități mai bune, mai rapide și mai puțin costisitoare prin care să-și desfășoare activitatea. Se întreabă în mod constant: «Cum pot realiza mai multe cu mai puțin? Cum pot depăși concurența?» Pentru mulți, răspunsul la aceste întrebări, și la multe altele, este transformarea digitală”, a declarat Lee Davis, Director Asociat, Software/Scanners, Keypoint Intelligence.

„Soluțiile câștigătoare din acest an ies în evidență din diferite motive, cum ar fi caracteristicile de îmbunătățire a productivității, ușurința de utilizare, valoarea excepțională și alte atribute esențiale.”

Despre Keypoint Intelligence

De 60 de ani, pentru a asigura succesul produselor și vânzărilor, clienții din industria prelucrării digitale a imaginilor se bazează pe testarea directă independentă, datele de laborator și cercetările de piață extinse oferite de Keypoint Intelligence. Keypoint Intelligence a fost recunoscută ca fiind cea mai de încredere resursă pentru informații, analiză și premii obiective, datorită deceniilor de experiență în acest domeniu. Clienții au valorificat aceste cunoștințe esențiale pentru luarea de decizii strategice, stimularea vânzărilor zilnice și excelență operațională, pentru a-și îmbunătăți obiectivele de afaceri și rezultatele financiare. Dedicându-se în totalitate clienților, Keypoint Intelligence continuă să evolueze odată cu industria, extinzându-și ofertele și actualizându-și metodele, în timp ce înțelege în profunzime și asistă la transformarea producătorilor, a canalelor și a clienților din sectorul de imprimare și prelucrare digitală a imaginilor.

 

Despre BLI Document Imaging Software Pick Awards

Premiile Buyers Lab Document Imaging Software Pick sunt unice în domeniu și se obțin greu, deoarece se bazează pe teste riguroase, inclusiv pe evaluarea atributelor esențiale, cum ar fi caracteristicile, caracterul utilizabil și valoarea. Fiecare produs care trece testul de laborator al Keypoint Intelligence primește o certificare Platinum, Gold, Silver sau Bronze, cele mai performante calificându-se pentru premiile Pick.