Epson: piața de proiectoare a crescut cu 13% în primele trei trimestre ale anului, cu vânzări stimulate de Campionatul Mondial de Fotbal

Efectele Campionatului Mondial de Fotbal sunt vizibile: piața de videoproiectoare a crescut cu 13% în primele trei trimestre ale anului. Epson își menține poziția de lider al pieței: cota de piață Epson în primele trei trimestre a atins 35%

Epson: piața de proiectoare a crescut cu 13% în primele trei trimestre ale anului, cu vânzări stimulate de Campionatul Mondial de Fotbal

București, 1 noiembrie 2018 – Epson, lider mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii, își menține poziția dominantă pe piața de videoproiectoare din România în primele trei trimestre ale anului curent, cu o cotă de piață de 35% în funcție de numărul de unități livrate şi ca valoare a acestora, potrivit raportului Futuresource Consulting dedicat industriei de profil.

În primele trei trimestre ale acestui an, Epson a livrat piața locală aproximativ 4.900 de videoproiectoare, în creștere cu aproape 22% față de aceeași perioadă a anului 2017, fiind lider absolut în România. Din punctul de vedere al valorii pieței, aceasta a crescut cu 34% faţă de anul precedent, ajungând la aproape 8,6 milioane de euro.

“Piața locală a evoluat mult și clienții din toate sectoarele economice se orientează către modele care aduc tehnologii cu beneficii clare și formate moderne. În acest context, am obținut o creștere peste nivelul pieței tocmai datorită strategiei de a aduce pe piață o gamă completă de modele de videoproiectoare potrivite pentru fiecare segment de consumatori”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria.

Epson continuă să domine detașat segmentul de videoproiectoare interactive, cu o cotă de peste 77% din volumul total al pieței și este prima alegere a business-urilor care au nevoie de proiectoare foarte luminoase, cota Epson pe segmentul echipamentelor cu luminozitate de peste 6.000 de lumeni fiind de 32%.

De asemenea, tot Epson este prima alegere pentru majoritatea jucătorilor din mediul de afaceri, IMM-uri și companii mari, cu o cotă de 42% pe segmentul modelelor WXGA și WUXGA, cu formate wide și ultra-wide, folosite în special în vânzări și pentru prezentări. Nu în ultimul rând, Campionatul Mondial de Fotbal a impulsionat vânzările de proiectoare home cinema, modelul laser ultra short throw Epson LS100 înregistrând vânzări foarte bune pe timpul verii.