Epson colaborează cu National Geographic pentru a îndemna companiile să lupte împotriva încălzirii globale, producând mai puțină căldură

Epson și-a unit forțele cu National Geographic pentru a promova protejarea permafrostului – pământul înghețat de sub regiunile polare ale planetei – în noua sa campanie, denumită „Turn Down the Heat”.

Epson colaborează cu National Geographic pentru a îndemna companiile să lupte împotriva încălzirii globale, producând mai puțină căldură

Epson colaborează cu National Geographic pentru a îndemna companiile să producă mai puțină căldură, prevenind astfel schimbările climatice

Epson și-a unit forțele cu National Geographic pentru a promova protejarea permafrostului – pământul înghețat de sub regiunile polare ale planetei – în noua sa campanie, denumită „Turn Down the Heat”.

Campania a fost inițiată după ce oamenii de știință au prognozat că, până în 2100, permafrostul terestru se va dezgheța complet, ceea ce va determina schimbarea drastică a ecosistemelor, creșterea nivelul mării la nivel planetar și eliberarea în atmosferă a peste 950 de miliarde de tone de metan. Împreună, Epson și National Geographic își propun să determine companiile să fie mai conștiente de modul în care își pot reduce impactul asupra încălzirii globale.

Campania „Turn Down the Heat” este condusă de exploratoarea Societății National Geographic, dr. Katey Walter Anthony, care supraveghează observatoarele arctice din Alaska și Rusia, pentru a monitoriza impactul schimbărilor climatice pe termen lung. Rezultatele cercetărilor sale de pionierat în protejarea permafrostului sunt prezentate într-o serie de materiale video, infografice și conținut online, în colaborare cu Epson și National Geographic. Le puteți consulta accesând heatfree.epson.com.

Dr. Anthony explică: „Arctica se topește literalmente în fața ochilor noștri. Estimăm că până la 10% din încălzirea globală preconizată pentru acest secol poate proveni din dezghețarea permafrostului, afectând întreaga planetă. Alegerile noastre contează, atât la serviciu, cât și în viață, în general. Atunci când companiile și oamenii iau decizii inteligente privind tehnologia pe care o folosesc, contribuie și la protejarea mediului înconjurător.”  

Economisirea energiei este esențială în lupta împotriva încălzirii globale, dar numeroase tehnologii consumă energie în cantități semnificative, fiind utilizate în mediile de afaceri în fiecare secundă. Noua gamă de imprimante Epson cu tehnologie Heat-Free (fără încălzire) se opune acestei tendințe, necesitând mai puțină energie, mai puține piese de schimb și având un impact mai redus asupra mediului.

Președintele Grupului Epson, Yasunori Ogawa, a declarat:„Sustenabilitatea este în centrul a tot ceea ce facem la Epson și ne-am angajat nu numai să ne reducem propria amprentă asupra mediului, ci să îi ajutăm și pe clienții noștri să facă acest lucru. Sperăm să contribuim semnificativ la depășirea problemelor globale de mediu, împreună cu clienții și cu partenerii noștri de afaceri, prin tehnologiile noastre.

Campania a dezvăluit cinci pași importanți pe care îi pot urma companiile în lupta pentru a ne proteja permafrostul. Aceștia sunt:

  1. Reducerea căldurii:De la aparatele electrocasnice la imprimante, dispozitivele care se găsesc într-un birou pot emite o cantitate de căldură considerabilă. Când acestea urmează să fie înlocuite, companiile ar trebui să ia în considerare alternativele fără căldură disponibile – fiecare dispozitiv poate contribui la reducerea încălzirii globale și la îndeplinirea criteriilor ESG (de mediu, sociale și de guvernanță) de către companii.

 

  1. Trecerea la o economie circulară:Indiferent dacă este vorba de mobilier de birou, ambalaje sau dispozitive electronice, procesul de fabricație poate genera multă căldură – ca și eliminarea deșeurilor. Ori de câte ori este posibil, întreprinderile ar trebui să ia în considerare modul în care achizițiile noi și deșeurile generate pot fi readuse în economia circulară 

 

  1. Economisirea apei și utilizarea surselor regenerabile de energie:Pentru consumatorii energetici din spațiile de lucru, companiile ar trebui să recurgă la surse regenerabile, ecologice, cum ar fi cele solare și eoliene, deoarece combustibilii fosili au un rol semnificativ în încălzirea atmosferei terestre. Același lucru este valabil și pentru încălzirea și tratarea apei. Așadar, companiile ar trebui să reducă pe cât posibil consumul de apă, inclusiv prin implementarea tehnologiilor pe bază de senzori.

 

  1. Respectarea principiilor sustenabilității pe întregul lanț de aprovizionare:Sustenabilitatea a devenit o problemă importantă pentru toate organizațiile, iar cele care o iau în serios sunt transparente în privința măsurilor pe care le adoptă pentru a salva planeta. Dacă sustenabilitatea este importantă pentru o companie, aceasta ar trebui, de asemenea, să își verifice furnizorii și partenerii de afaceri – având cea mai mare putere de a transmite principiile sustenabilității pe întregul lanț de aprovizionare.

 

  1. Gândirea vizionară:În lupta contra cronometru pentru salvarea planetei, companiile trebuie să facă mai mult decât să renunțe la suportul de hârtie și să recicleze – au nevoie de un plan clar pentru a deveni neutre sub aspectul emisiilor de carbon, care să cuprindă totul, de la utilizarea energiei regenerabile până la economisirea apei. Stabilirea unor criterii ESG stricte și a unei strategii clare pentru îndeplinirea acestora este esențială în lupta împotriva schimbărilor climatice. De asemenea, companiile trebuie să fie transparente în această privință, deoarece clienții nu au fost niciodată mai atenți la „verde” – sau mai influențați de acest aspect!

 

Puteți accesa campania Epson „Turn Down the Heat” de aici: [Insert Link]

 

SFÂRȘIT

Despre Epson
Epson, lider global în tehnologie, s-a dedicat co-creării sustenabilității și îmbogățirii comunităților prin utilizarea tehnologiilor sale eficiente, compacte și de precizie și a tehnologiilor digitale pentru a conecta oameni, lucruri și informații. Compania se concentrează asupra rezolvării problemelor societale prin inovații în imprimarea acasă și la birou, în imprimarea comercială și industrială, în procesele de fabricație, în viziune și în stilul de viață. Epson va ajunge pe minus în privința emisiilor de carbon și va renunța complet la utilizarea resurselor subterane epuizabile, cum ar fi petrolul și metalele, până în anul 2050.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, Grupul Epson global generează vânzări anuale de peste 1 trilion JPY.
www.global.epson.com/  

 

Informații despre Epson Europe

Epson Europe B.V., cu sediul la Amsterdam, este sediul central regional al Grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia și Africa. Epson Europe are 1.830 de angajați și a realizat vânzări de 1,7 miliarde de euro în anul financiar 2018.

www.epson.ro

 

Despre tehnologia Epson PrecisionCore Heat-Free

Datorită tehnologiei Epson Heat-Free, nu este necesară încălzirea în procesul de evacuare a cernelii. În schimb, se aplică presiune asupra unui element piezo, astfel încât impactul asupra mediului scade, iar productivitatea crește, fără compromisuri. 

Tehnologia Heat-Free are patru avantaje:

-              Consumul redus de energie înseamnă economie de energie și de bani

-              Mai puține piese de schimb, un impact mai mic asupra mediului înconjurător

-              Economisiți timp datorită vitezei mari de imprimare

-              Mai puține intervenții înseamnă o productivitate mai mare