CARIERE LA EPSON

Cariere la Epson

În cadrul companiei Epson, misiunea noastră este de a oferi produse mai bune pentru un viitor mai bun. Un viitor mai blând cu mediul înconjurător şi mai eficient pentru toată lumea. Pentru a realiza acest lucru, înţelegem cât de important este să angajăm cei mai buni oameni, care sunt la fel de pasionaţi şi mândri ca noi.

Singurul mod de a realiza acest lucru este să oferim angajaţilor cariere provocatoare şi pline de satisfacţii. Cu ajutorul dvs., vom continua să depăşim limitele a ceea ce poate fi obţinut cu ajutorul tehnologiei şi vom crea o lume sustenabilă şi inteligentă pentru toţi.

Asistenţă pentru aplicaţia dvs.

Posturi curente

Cunoaşteţi-ne mai bine

În cadrul companiei Epson ne mândrim să spunem că mulţi dintre angajaţii noştri se bucură de cariere lungi şi pline de succes - unii dintre ei sunt în companie de peste douăzeci de ani. Acest amestec de cunoştinţe şi experienţă, combinat cu un personal în creştere care aduce perspective noi din alte organizaţii, este ceea ce continuă să ne facă buni.

“Ca angajaţi Epson, ne străduim întotdeauna să depăşim aşteptările. Scopul nostru principal este să oferim produse de cea mai înaltă calitate şi să ne sprijinim clienţii.”

Faceţi cunoştinţă cu câţiva dintre oamenii noştri

  • Premiile pentru angajaţi

    Epson Europe se mândreşte că a fost selectată ca finalistă a Premiilor pentru beneficiile angajaţilor 2016 pentru schema de recunoaştere Champion. Pentru acest premiu - Cele mai motivante beneficii - juraţii au luat în calcul strategii care utilizează stimulente sau beneficii motivante pentru a îmbunătăţi performanţele, angajamentul sau gradul de fidelitate al angajaţilor.

    Echipa Epson a fost, de asemenea, pe lista scurtă pentru cea mai bună echipă internaţională de recrutare din 2016.

  • Colegi care inspiră

    Premiul Epson Champions recunoaşte public angajaţii. Orice angajat poate fi nominalizat de un alt angajat pentru demonstrarea de dedicare şi creativitate care oferă inovaţii, rezultate şi satisfacţia clienţilor.

    Există câştigători locali ai premiului Champion în fiecare regiune şi aceştia sunt luaţi în considerare atunci când se acordă premiul Champions din EMEAR. Câştigătorii au oportunitatea de a vizita sediul nostru global din Japonia.

    „Unul dintre cele mai plăcute aspecte ale acestui ciclu anual a fost să observ stima purtată pentru colegi, lucru menţionat în mod clar în multe dintre nominalizările primite. Cea mai evidentă observaţie a fost mândria cu care oamenii şi-au acceptat nominalizările şi ulterior planurile.”

    Rob Clark

    Președintele comitetului Epson Champions, vicepreședinte senior,

    Epson Europe B.V.

  • Idei excelente pentru afaceri mai bune

    În cadrul companiei Epson, ne mândrim cu angajaţii noştri fideli, talentaţi şi ambiţioşi. Prin intermediul Inspira (programul nostru de idei de la angajaţi) solicităm angajaţilor să îşi împărtăşească ideile privind modul în care putem lucra mai eficient împreună. Angajaţii sunt recompensaţi pentru ideile care sunt implementate.

  • O experienţă plină de satisfacţii

    În cadrul Epson ştim cât este de important pentru angajaţi să se bucure de muncă şi ne asigurăm că munca în cadrul companiei este plină de satisfacţii. De asemenea, recunoaştem că plata competitivă şi beneficiile motivante sunt cruciale pentru a atrage şi păstra persoanele cele mai talentate.

    Indiferent unde aveţi sediul, puteţi să vă aşteptaţi să primiţi un pachet competitiv de compensaţii şi beneficii. Ne asigurăm că pachetele noastre de recompense sunt suficient de competitive pentru a-i atrage pe cei mai buni. Epson oferă o serie de beneficii pentru angajaţi, adecvate pentru pieţele pe care activăm. Angajaţii au, de asemenea, oportunitatea de a achiziţiona produse Seiko şi Epson cu preţuri reduse.

  • Oportunităţi egale

    Epson este dedicată oferirii de oportunităţi egale şi de proceduri şi practici nediscriminatorii. Sunt incluse aici toate cauzele discriminării, inclusiv rasa, culoarea, religia, sexul, vârsta, invaliditatea, orientarea sexuală, originea naţională, descendenţa, cetăţenia, statutul familial, predispoziţia genetică sau statutul de purtător sau orice altă categorie protejată acoperită de legislaţia curentă.

Întrebări frecvente

  • Ce ar trebui să o iau în considerare înainte de a aplica?

    Nu vă grăbiţi atunci când aplicaţi pentru un post. Gândiţi-vă dacă este postul potrivit pentru dvs. şi dacă aveţi aptitudinile şi experienţa necesare pentru a avea succes. Este Epson compania potrivită pentru dvs. şi locaţia corespunde? Aveţi dreptul legal de a munci în unitatea în care se află postul?

    Citiţi anunţul pentru post cu atenţie şi completaţi informaţiile cu onestitate şi acurateţe, deoarece acest lucru face parte din procesul de selecţie.

  • Pe cine pot contacta dacă am probleme atunci când aplic?

    Dacă aveţi dificultăţi, trimiteţi un e-mail la talentlink@epson.eu

  • Când voi afla mai multe despre salariu?

    Înţelegem faptul că pachetul de remuneraţie are importanţă în decizie atunci când aplicaţi pentru un loc de muncă nou. Dacă aplicaţia iniţială are succes, un membru al departamentului de resurse umane sau al echipei de recrutare va discuta cu dvs. aşteptările salariale.

  • Ce beneficii sunt oferite angajaţilor?

    Pachetul nostru de beneficii variază de la ţară la ţară. Reprezentantul dvs. de resurse umane sau specialistul în recrutare vă va putea informa cu privire la beneficiile oferite în ţara în care se află postul.

  • Cum ar trebui să mă pregătesc pentru interviuri?

    Este excelent dacă începeţi prin a cerceta compania Epson. Aflaţi informaţii despre diferitele game de produse şi despre locaţiile sediilor noastre de la nivel global. Asiguraţi-vă că vă familiarizaţi cu CV-ul dvs. şi cu detaliile postului înainte de primul interviu.

    Pentru al doilea interviu, fiţi pregătit să furnizaţi exemple specifice din experienţa dvs., în care detaliaţi activităţi sau proiecte la care aţi lucrat şi modul în care le-aţi abordat. Aceste tipuri de interviuri sunt cunoscute ca interviuri bazate pe competenţe sau pe dovezi structurate. Este posibil, de asemenea, să fiţi informat cu privire la un exerciţiu bazat pe aptitudini sau să vi se ceară să realizaţi o prezentare în timpul celui de-al doilea interviu. Toate informaţiile necesare vă vor fi furnizate de către echipa de recrutare sau de resurse umane înaintea interviului.

  • Ce este un interviu bazat pe competenţe?

    Un interviu bazat pe competenţe poate fi, de asemenea, denumit:

    • Situaţional
    • Comportamental
    • Structurat
    • Bazat pe dovezi

    Interviurile bazate pe competenţe sunt create pe premisa că performanţele din trecut prezic cel mai bine comportamentul viitor. Vi se va cere să împărtăşiţi exemple de situaţii în care aţi fost implicat personal şi să vorbiţi detaliat despre fiecare scenariu pentru a vă dovedi competenţa pentru post.

  • Cum răspund la întrebările interviului bazat pe competenţe?

    Utilizaţi abordarea SSAR:

    • Situaţie
    • Sarcină
    • Acţiune
    • Rezultat

    Situaţie/activitate - descrieţi situaţia exactă în care v-aţi aflat sau sarcina pe care a trebuit să o îndepliniţi. Situaţia trebuie să fie din trecut şi poate să se provină de la locul de muncă, din experienţa de studii sau dintr-o activitate de voluntariat.

    Acţiune - descrieţi acţiunea pe care aţi întreprins-o - nu ceea ce aţi fi putut să faceţi sau ar fi trebuit să faceţi. Dacă aţi lucrat într-un mediu de echipă, este important să descrieţi rolul pe care l-aţi avut în echipă. Intervievatorul doreşte să înţeleagă ce aţi făcut dvs., nu echipa.

    Rezultat - descrieţi ce s-a întâmplat; aţi atins obiectivul? Dacă nu, ce aţi învăţat pe parcurs?

  • Ce ar trebui să port la interviuri?

    Formal. Epson are un cod de îmbrăcăminte.

  • Ce trebuie să aduc la interviuri?

    Reţineţi să aduceţi la al doilea interviu documentele care atestă dreptul de muncă. Trebuie să vedem documentele originale, cum ar fi paşapoartele, cărţile de identitate naţionale, certificatele de naştere etc.

    Adresaţi eventualele întrebări reprezentantului de resurse umane sau specialistului în recrutare.

  • Când ar trebui să mă aştept să primesc un răspuns de la Epson în urma interviurilor?

    Acest lucru poate depinde de postul pentru care aţi aplicat. Totuşi, vă asigurăm că veţi primi întotdeauna feedback detaliat, specific şi constructiv cu privire la rezultatele interviurilor, deoarece apreciem interesul dvs. faţă de Epson.

Cunoaşteţi-ne produsele

  • Manchester United echipat de Epson

    Manchester United
    echipat de Epson

  • Epson WorkForce Enterprise

    Epson
    WorkForce Enterprise

  • Dimensiunea de afişare contează

    Dimensiunea
    de afişare contează

  • Epson CeBIT 17 - Roboţii viitorului

    Epson CeBIT 17 -
    Roboţii viitorului

Conectaţi-vă cu noi

Aflaţi mai multe despre ceea ce face Epson şi implicaţi-vă în activităţi şi evenimente.


Notă politicoasă către agenţiile de recrutare

Avem propria echipă internă de recrutare directă, ceea ce înseamnă că lucrăm doar ocazional cu agenţii de recrutare. În această situaţie, Epson Europe B.V. are o listă de furnizori preferaţi din toate regiunile pentru recrutarea permanentă, pe bază de contract şi temporară prin agenţie. Nu avem nicio obligaţie să plătim onorarii în urma plasării unui candidat, în afara cazului în care furnizorul a semnat termenii şi condiţiile cu Epson Europe B.V. şi a fost instruit să trimită candidaţi de către specialistul în recrutare sau reprezentantul de resurse umane relevant.

Prin urmare, vă solicităm în mod politicos să evitaţi abordările speculative a departamentului de resurse umane, a echipei de recrutare sau a managerilor din cadrul companiei.

Dacă aţi dori să fiţi luaţi în considerare pentru statutul de furnizor preferat, trimiteţi o introducere scurtă despre compania dvs. către emear_resourcingpartners@epson.eu, specificând domeniile în care sunteţi specializaţi şi modul în care credeţi că ne poate ajuta compania dvs.